Thursday, July 17, 2008

With the cousins!

My cousin, Elaine has left to Australia a few days ago to continue her studies there and before she did, she came down to KL for two days. I wish she could spend more time here though! And here are the pictures taken during that two days.

#01 Her mum and our little cousin, Tammie.

#02 So cute ah, i like the "line" on Tammie's face. Dont know why but very cute. Hehe.

#03 The girls fooling around in Charles and Keith at the Pavilion.

#04 Hahahaha. I dint mean to torture her in any way.

#05 The 123 pose!

#06 My little cousins' favorite, BR fondue ice cream. I prefer Haagen Dazs ;p

#07 Hehehehe so cute right!

#08 I like this picture a lot. They look damn cute. This was taken in The Republic food court.

#09 Elaine and the little ones.

#10 After shopping, we went home and had some fun with the diapers' cloth. Lol.

#11 Muthu, "I serve the best
roti canai!!"

#12 "
Nama saya Fatimah", she said!

#13 The cousins' jump! I love this picture because hahaaha so cute weh, the kids were looking at her while jumping. So cute!

#14 Little Ivan imitated my kind of pout..........

#15 The four out of seven cousins!

#16 Chuuuuuuuuuu!


Comments on "With the cousins!"


Blogger alea aminsaid... (July 18, 2008 3:32 AM) : 

omg omg omg they are so adorable!!!!

i wanna pinch and kick them till they cry wtf im sorry too geram. HAHA


Blogger Booppisaid... (July 18, 2008 8:12 AM) : 

hahaha awwww so sweeeet! tammie is still so tammie look. ;p dint really change lar her maybe slightly taller =/


Anonymous shesaid... (July 18, 2008 9:59 AM) : 

hahaha. picture 07 is so so so cute! muthu and fatimah are so cute!!


Anonymous karensaid... (July 18, 2008 11:44 PM) : 

ooh! the little kids are growing!! :)


Blogger 孤单的孩子said... (July 21, 2008 2:44 PM) : 

so cute the children...


Anonymous vvenssaid... (July 21, 2008 10:58 PM) : 

alea : apahal. u siao ke? hahahaha.

booppi : yeah the kids have grown. i always tease ivan that his sister is growing taller than him already.

she : HAHAHA. yeah muthu!!!

karen : yeah yeah they are.

孤单的孩子 : yeah. thanks for dropping by :)


Anonymous Firdauz takes 5said... (July 22, 2008 12:17 PM) : 

oh my

they are adorable

too cute!


post a comment