Thursday, January 3, 2008

Jay Chou World Tour 2008 Malaysia


Jay Chou is coming to Malaysia for his world tour 2008 concert on the 23rd February at Stadium Merdeka. AH! I am very very excited now. Click
here for more information man. I cannot type anymore. I need to cool down.

*runs around and jumps around*

Edit : Leave me a message here (ASAP) if you want to purchase VVIP tickets for the concert. OMG!


Comments on "Jay Chou World Tour 2008 Malaysia"


Blogger ms.bulatsaid... (January 03, 2008 10:09 PM) : 

omgggg. RM398?!T_T


Blogger alea aminsaid... (January 04, 2008 12:52 AM) : 


*runs around naked*


Anonymous karensaid... (January 04, 2008 11:53 AM) : 

you must be damn excited! hahahaha.


Anonymous yong-zsaid... (January 05, 2008 12:15 AM) : 

i gonna miss his concert AGAIN !!! ARRGGGHHH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*bang on the wall*


Anonymous Anonymoussaid... (January 06, 2008 9:17 AM) : 

OMG! How much are VVIP seatS??????????????????


Blogger alea aminsaid... (January 06, 2008 2:29 PM) : 

omg vip?!
book me one! haha im serious lor.


Anonymous vvenssaid... (January 07, 2008 2:06 PM) : 

ms bulat : hahahah got more expensive ones!

alea amin : call me! do you have my number. omg must call me. asap!!!!

karen : seriously.

anonymous : you want? email me for more details!!!! its rm800.


Anonymous jayaddictsaid... (January 19, 2008 9:35 AM) : 

heyy do you have discount for the vvip seats? hope u do.


Blogger Sue Lingsaid... (January 22, 2008 4:30 PM) : 

hi there are 600rm, 700rm and 800 rm tickets i heard? Are you selling the 600 rm tics too?


Blogger Janetsaid... (January 29, 2008 12:18 AM) : 

Hi, do u hav anymore VVIP ticket for 2 pax? pls email me @ oskjanet(@)yaHoo.Com.Sg



post a comment