Friday, December 15, 2006

Not A Plain Paper

This little boy, Ivan is quite a smart little boy. He is only five this year and is someone talented in drawing I have to say. He is not educated, not exposed, and not taught in drawing but he can really draw things nice!


Notice that his Dinosaur wears shoes! Haha

He can draw almost everything you ask. At least something he have seen before. And this left-handed boy colours well too. He told me dinosaurs eat humans, that's why their teeth are supposed to be coloured red instead of white or whatever.


Can you see the red circles he draw below the body of the animal? He said they are eggs! And insisted that position is where its butt is.


The aquatic life I guided him to draw. I can draw well also ok! :) Quite funny art you see, the prawn is better than the shark! Haha.


The baby turtle he draw. He likes to draw babies beside adults.


Drawing in a group with his sister, Tammie and a friend, Marcus.


His Digimon art



And a violent art piece. Hahahaha.

I really want to send him for art lessons IF I'm rich enough to do so.! :) For the time being, I'll be his art teacher. I draw very well one lor.. Hahahaha.

Labels: ,

Comments on "Not A Plain Paper"

 

Anonymous Anonymoussaid... (December 15, 2006 8:10 PM) : 

Ahh the things he draw are so cute!
i like the fishes and prawns' drawing! :)

 

Anonymous karensaid... (December 16, 2006 11:56 AM) : 

hahaha so cute ^.^

 

Blogger vvenssaid... (December 16, 2006 3:53 PM) : 

Anonymous: i love that too. my favourite. but that art work, i did helped him with the toning. :)

karen : sure cute! :)

 

Anonymous Peggysaid... (December 16, 2006 6:29 PM) : 

Aww.. the babies beside adults..
he is so adorable..

 

Blogger pillowsaid... (December 17, 2006 1:55 PM) : 

damn cute lar your two cousins...how old is mei mei ar??

 

Anonymous shesaid... (December 17, 2006 4:15 PM) : 

i dint know vvens is so violent.
or hor!! you teach little kids to draw violent art!!! hahahaha

 

Anonymous carolinesaid... (December 17, 2006 11:50 PM) : 

i heard ppl who are south paw (left handed) is very artistic..well so afr alot of south paw ppl i know are artistic.. very cute pic..

 

Blogger vvenssaid... (December 18, 2006 12:58 PM) : 

peggy : yeah. he wanted to draw more babies but it';; be very cramped.

pillow : mei mei is 5 next year. to be exact on the 23 of October. haha.

she : NO!. i dint. its my brother. :(

caroline : i heard ot if too. all the grandsons of my grandparents are left handed! hahahaha

 

Blogger Zer0said... (December 18, 2006 11:31 PM) : 

Lefty are said to be more talented at art. hehe

 

Blogger vvenssaid... (December 19, 2006 2:01 PM) : 

zer0 : wait. ARE YOU LEFT HANDED?

 

Blogger Zer0said... (December 20, 2006 2:26 AM) : 

haha er..i can't really say i am. I'm more to a both handed lol..

Somethings i do with my left hand somethings i do with my right.

But yea, i draw & write with left : p

 

Blogger vvenssaid... (December 31, 2006 1:57 PM) : 

zero : CHEH. no wonder you said so. hahahahaha. i can draw with left hand too but its ugly lar! ;p ;p

 

post a comment